maandag 18 juli 2011

On the Route 66...

Hi there,

Ik neem opnieuw mijn pen mijn klavier om de dagelijkse situatie te schetsen. Terwijl ik jullie iets schrijf duiken ze allemaal in het zwembad :(
Buiten temperatuur : 106° F (zie dag 2 voor de omzetting).
Vandaag transitie etappe. We hebben Flagstaff verlaten richting Las Vegas, Nevada. Onderweg, halte te Seligman op de mythische "Route 66"; deze van John Steinbeck in "The Grape of Wrath". Tja, vandaag geen geschiedenis noch geologie maar literatuur. Dat we maar snel met verlof zijn...
's Middags, gigantisch buffet in Las Vegas, logement in het Terrible's Hotel, 's namiddags zwembad (en ik ben er nog niet) en deze avond geleid bezoek van Vegas.
Goed ! Nu stop ik want ik ga ook naar het zwembad... 't Is toch warm voor iedereen. Niet waar ?

Ada Nève

1 opmerking:

  1. 'k val van de ene verrassing in de andere bij het zien van de foto's. gewoon super, prachtig, geweldig!!!
    'k wens jullie een sparkeling night at Las Vegas folks
    natte groeten uit België

    BeantwoordenVerwijderen